Jak jsme byli v Terezíně....

09.04.2013 20:20

Sobotní výprava se nesla v duchu historie. Ačkoli bylo vše rádně naplánováno, díky panu Štechovi se výprava uskutečnila dle plánu, protože Uhlík si při zjišťování spojů neuvědomil, že sobota není pátek a v pátek není svátek, ale prd, co to sem pletu... Prostě nás pan Štecha zachránil a my vyrazili vstříc novým historickým poznatkům.... :))))) Tímto mu děkujeme...
Sešli jsme se po Andersenově noci na nádraží a vypravili se vláčkem do Bohušovic nad Ohří a odtud pěšmo do Terezína... Ačkoli bylo pošmourno (nové to slovo, neboť mi to píše můj mobil, tak ho začnu využívat) tak jsme to vydrželi i na hřišti, než jsme šli na přednášku a prohlídku podzemních nebo nadzemních chodeb...??!? :)
Ikdyž já z nich mám fobie, zvládla jsem to báječně a to jen díky tomu, že mi tam vběhly obě děti a na "svět" tam, jsem koukala skrz hledáček objektivu...
No posuďte sami... opravdu nic pro mne, jako strašpytlíka z výšek a dlouhých chodeb... ale všem moc děkuji za to, že mne podrželi a nebyla jsem v tom sama....
Katka :)


Celá naše smečka ze sobotní výpravy.... (z leva: Matýsek, Pája-Kecka, Bobeš, Krtek, Šmudla, Kája, Bára, Hejkal, Myška a Sára)
 
Svišti na dětskym hřišti... co to plácám... světlušky... :))))) a minivlče - štěně :D

Natálka na gumě, ta nám páni přes tu zimu vyrostla... :D No, a co by ne, štěně Mates se nechává tahat a tlačit "velkejma" světluškama :))))) (chlap no)

Uhlík s tlupou, babičkou Natálky a maminkou od Krtka zkoumají mapu... Vážení, to je Terezín, je to tam přece napsané :D ... nebo ne? :)))))

... terezínské šance...

... trocha historie...

... a blížíme se do chodeb... :)

... u vchodu všichni dostali svíčky a byli upozorněni, že pokud se někdo ztratí a svíčka mu zhasne, ať zůstane na místě, aby se neztratil... Další výprava jej vyzvedne... příští sobotu .... :D



"moje" opravdové světlušky! :))) K.



Krtek zkoumal zdivo a Uhlík si zahrál na největší světlušku... :))))))

K.