Beseda s POLICIÍ ČR

08.04.2013 19:53

4. dubna 2013 jsme měli besedu s panem policajtem místní Policie ČR z antikonfliktní jednotky. Dozvěděli jsme se spoustu zajímavých věcí, vyzkoušeli si snímání otisků prstů, jak těžká je výstroj zasahujících policistů i jak vypadá rozložená zbraň... Myslím, že světlušky a hlavně vlčata byla nadšena :)

Helma... fakt super... taky jsem ji vyzkoušela a nebyla jsem sama... :)


... i kluci ji prubli... :) Bobeš, Krtek

Hejkal dokonce celou výzbroj, Pája - Kecka si ji taky vyzkoušel... a nejen to... ;)

... oni si kluci nechali dát i pouta... tolik odvahy jsem já tedy neměla... nebyla jsem si jista, jestli se najdou klíče....

... našel se speciální kufřík se spoustou zajímavých věciček.... :)))))) To zas zajímalo víc holky ;)


... super, klíče se našly... :))))


a nám po návštěvě zbyla jedna obrovská Sesmálova tlapa, spousta pidi otisků a nádherný zážitek a snad i ponaučení jak se ti naši cvrčci mají chovat a že policie není strašák, ale je tu od toho, aby nám pomáhala a chránila....

Katka